Labels

zondag 3 juli 2011

Mijn nieuwe blog!

Hallo allemaal, leuk dat jullie mijn blog bezoeken.

Waarom deze blog?

Vanaf jongs af aan heb ik nagel gebeten. Sinds januari dit jaar ben ik hiermee gestopt. Als beloning mocht ik eind januari van mezelf kunstnagels laten zetten. Ik heb dit drie keer gedaan en vond het toch veel te duur. Ik dacht dat als mijn nepnagels eraf zouden gaan mijn eigen nagels binnen de korste keren zouden afknappen, splijten e.d. Gelukkig is dit niet gebeurd en na wat verzorging had ik ineens mooie lange nagels helemaal van mezelf!

Al snel vond ik gewone nagellak een beetje saai worden en ben me gaan verdiepen in nailart. Oefening baart kunst zeggen ze altijd, en dat is met nailart niet anders. Dus verwacht geen hoogstandjes op deze site maar gewoon nailart wat voortkomt uit een passie voor leuke nagels!

Sinds kort maak ik foto's van mijn eigen nailart of mijn nagels met gewone nagellak. Met deze foto's deed ik niets en daarom leek het mij leuk om deze op een blog te zetten. Kijk rond en reageer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten